Sider

tirsdag den 26. februar 2013

A whole lot of love og noget med tittebånd

I aften fik jeg tid til at tage symaskinen frem. Når jeg skal sy foregår det på spisebordet så det kan være lidt af et projekt. Flere har nævnt at der kan være visse udfordringer med at sætte tittekanter på. Jeg havde fundet en tutorial hos Marapytta og synes det så relativt enkelt ud. Men jeg skulle blive klogere... Så jeg har øvet tittekanter her til aften :-)



Samtidig havde jeg fundet et stykke hørlærred jeg havde broderet nogle hjerter på. Det var egentlig ment til en suttesnor, men den lille pige den var tiltænkt, bruger ikke sut, så det har bare ligget i bunken. Og da jeg lige nu læser en lånt bog og konstant har dårlig samvittighed over æselørene, blev det til et bogmærke i stedet.


Jeg har brugt det blomstrede stof som bagside og lavet en stikning med sølvtråd. Diagrammet til hjerterne har jeg tegnet på kvadreret papir inden jeg gik igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar