Sider

torsdag den 21. februar 2013

Når chancen byder sig....

Af en eller anden grund, er der ikke nogle af mine veninder der har født piger efter jeg har taget hækling, strik og syning op igen. Dvs inden for det sidste 1 1/2 år har jeg primært lavet drenge ting, tæpper mm. Så når chancen byder sig, så kaster jeg mig lykkeligt over en lille sag til en lille pige.

Som så mange andre, kan jeg se rundt omkring, forelskede jeg mig i Babystrik på pinde 3 da der blev afholdt messe i Rødovre for snart 2 uger siden. Og da der snart er barnedåb til en lille pige har jeg valgt en af de fine opskrifter i hæftet. Jeg elsker alpaca silk fra hjertegarn, med den gode blanding af merino uld og alpaca, som jeg synes gør at strikken holder faconen lidt bedre. (muligvis fordi jeg strikker lidt løst, så når tøjet bliver brugt strækker det sig over lidt på tværs) Jeg har valgt en fin rosa pudder nuancer , der passer så fint til de spirende forår.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar