Sider

fredag den 22. februar 2013

Når solen skinner

Igår var en fantastisk dag, set med en barslende kvindes øjne. Solen skinnede og jeg havde ingen andre planer end at hygge med drengen, så turen med barnevognen var ren forkælelse. En forkælelse der drev mig til Frederiksberg...

Vi har endelig købt en Juno seng, som jeg nu er ved at gøre klar til drengen. Jeg elsker Juno sengen, synes simpelthen den er så hyggelig. Ligenu står den i stuen, da vi ikke har plads til den for vuggen i hverken soveværelse eller drengens fremtidige værelse. Men grunden til min færd til Frederiksberg er at jeg skal have lavet en sengerand. Der findes mange fine sengerande, men drengen bliver let distraheret når han skal sove om aftenen, så der skal helst ikke være for meget "historie" på den. De få sengerande der er mere afdæmpet som jeg har set er mest til piger, så det er jo en perfekt anledning til at købe stof og lave en selv.

Der er selvfølgelig elefanter på stoffet :-) Købt hos Garn-iture på Smallegade. Bagsiden af sengeranden skal være mørkeblå og så skal der en hvid tittekant på. (begge fra Stof 2000)






Samtidig havnede jeg i udsalgsfælden, altså der hvor man tiltrækkes af 50% skiltet, men også ender med at få dele af den nye kollektion med hjem.


Tjek lige den nye mælkedrenge buks ud, i støvet himmelblå i stedet for mørkeblå. 

2 kommentarer:

  1. God fornøjelse med syning af sengeranden. Jeg lavede også en selv og noget af det var lidt en kamp. Altså hvordan hjørnerne lige skulle syes. Men lækker det er den nu blevet og er super glad for den!

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har godt set din fine sengerand :-) Hvordan lukkede du den? Med lynlås så den kan tages af og vaskes?

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar