Sider

lørdag den 16. marts 2013

Lørdags sysler

Jeg er for det meste alene med Baby E om lørdagen, og ofte er det også den dag, det er muligt at se alle de venner jeg har, der ikke er på barsel, så det bliver sjældent til andet end hygge, kaffe gåture og snak om livet "derude"... Derude på den anden side af barsels boblen. 

Vi er inde i en periode hvor vi skal gennemskue Baby E's rytme, for de sidste par uger er det ikke blevet til meget søvn i løbet af dagen. Så lige nu er det hele på hans præmisser, idag var der besøg af Tante I, - og gåturen blev timet efter babyen. Så vi nød solen inden den forestående snestorm og kiggede lige ind til Designkartellet, hvor jeg bla fik en ny t-shirt og noget papir med hjem :-)

Papiret skulle bla bruges til min telefon der trængte til et nyt cover - Desperat, trængte til et nyt cover. Jeg er typen der bruger mine ting, så derfor er et cover et absolut must, men det betyder også at mine covers hurtigt bliver slidt. Mit gamle var et meget fint et med en stjerne og bling bling, men blinget var begyndt at falde af. Så det fine papir blev klippet ud efter telefonen, og lagt i det gennemsigtige cover (købt her), telefonen lagt i og voila...


Er ret tilfreds med det endelig resultat med fine coral neon stjerne, 
der matcher min nye t-shirt

Mens Tante I var legetanten, fik jeg også kål på noget der har drillet mig meget meget længe. Et gulvtæppe som en dag skal ligge på Baby Es værelse! Det er lavet for længe siden, men da jeg afsluttede det bukkede kanten opad. Prøvede at ligge det i pres, men uden held. Nu har det ligget i 6 måneder og grinet af mig så NU skulle det være slut. Tæppet er lavet af stangmasker og så havde jeg afsluttet med to omgange fastmasker og det var dem der lavede balladen. Idag fik jeg pillet de to omgange fastmasker op og lavet en omgang stangmasker i stedet... Og ta daaaa, kanten af tæppet ligger nu flat ned. Så nu er tæppet endelig rigtig færdigt.  



Før
Efter


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar