Sider

søndag den 3. marts 2013

Min weekend i billeder

Mindstemanden og jeg har været på weekend hos mine forældre. Faren skulle arbejde både lørdag og søndag og siden vi alligevel skulle derned til fødselsdag fredag aften, tænkte jeg at det var godt for alle at blive. - Mindstemanden for at hygge med mormor og morfar med god tid, og vice verse for mormor og morfar, og mig fordi jeg både kunne nyde det smukke vejr og få hjælp af min mega seje mor til at sy mindstemandens sengerand. At nyde livet i stueplan og ikke fra 3 sal er også ret sundt for sjælen.


Jeg er gået igang med endnu et babytæppe. Elliot har kun uldtæpper, og med forårets solstrejf er det gået op for mig at han nok har brug for noget lidt mindre varmt. - Jeg har fundet en lækker blanding af bomuld og merino uld, som hækles i granny stripes (se DIY her) på en nål 5, - et taknemmeligt arbejde der hurtigt skrider fremad.

Har fået lov at låne denne prægtige bog fra min mors hylde.... Der er især en baby sommerdragt der lige skal findes noget stof til.



Der blev også tid til at færdiggøre et tæppe til en baby der skulle komme til verden lige om lidt.

Alt i alt en fantastisk hyggelig, afslappende og alligevel produktiv weekend. 




1 kommentar:

  1. Har du en opskrift på det fine runde tæppe, du har hæklet til Es værelse? Wauv det er smukt! 😍😍

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar