Sider

tirsdag den 19. marts 2013

Syskolen og lidt om bukser

Minikreas mønster er altså dejlig nemt og hurtigt at gå til. Efterhånden har jeg fået syet en god håndfuld bukser og kan mærke at jeg nu gerne vil prøve noget mere. Og så melder Marapytta ud at det nu er muligt at komme på syhold en HEL fredag. Jeg er på - og allerede i April!  Glæder mig vildt til at lære at sy lommer og andre små detaljer.

Spørgsmålet er hvor meget man kan nå, på 7 timer... Jeg har købt mønsteret til denne her hos Heidi Finn på Etsy og håber på at jeg kan nå den også

Syede et par bukser til Baby E, da manden tog drengen og gik på cafe et par timer. Denne gang har jeg tænkt over farve valget og koordineret størrelsen med det andet tøj i skuffen, således at de samme par bukser kan bruges sammen med flere overdele.  Er det ikke en knaldgod undskyldning for at sy? Jeg er nemlig ikke altid så tjekket at jeg for tænkt meget længere end til min begejstring over noget stof, der så enten er for tyndt til årstiden (note til mig selv om også at lærer det med foer) eller ikke passer til noget som helst andet af drengens tøj. Så siger vi ikke til nogen at bukserne måske blev liiige det mindste og muligvis ikke kommer til at passe sammen med lige de tiltænkte modeller. 


 Body fra phister og phelina
Body fra Hollys og hjemmestrikket vest

Hættetrøje fra Okker Gokker


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar