Sider

tirsdag den 30. april 2013

Baby buksedragter # 3

Om lidt skal jeg i mødregruppe og give disse gaver. Jeg har lavet en lille ting til hver af børnene når de skulle døbes og nu er de sidste to tæt på. -Og da gaverne er ens, vælger jeg altså at give dem samtidig selvom det ikke helt passer i tidsplanen med den ene. Det har været en oplagt mulighed for at øve mig og lave den samme ting flere gange, uden at det blev kedeligt eller at min dreng ender med 5 bukserdragter.


Den første buksedragt har jeg vist her. Denne her er lavet i det tyndeste bomuld jeg kunne finde, da baby er meget varm hele tiden. Om lidt skal hun en tur til de varme lande og moren ved ikke lige helt om hun bare kan have pigen i ble hele tiden, så jeg håber jeg har afhjulpet problemet, bare lidt.





Mønstreret er det klassiske Elsebeth Gunther, der dog er gjort lidt bredere og længere og stoffet er fra Fjølner. Da baby helt sikkert ikke kommer til at have noget på inden under (og jeg lige har lært det) har jeg lavet franske sømme. Knaphuller driller stadig, så denne her har også fået trykknapper, ligesom den jeg har lavet til min egen dreng.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar