Sider

søndag den 28. april 2013

Det bliver bedre med øvelse

Efter mit fredags fix hos Line, har det kriblet i fingrene for at få lavet et par bukser mere (og hvor man ikke vender op og ned på det hele). -Samtidig gælder det jo om at bruge alle de Lines tips og tricks mens de stadig er frisk i hukommelsen.


Idag fik jeg syet et par bukser jeg havde klippet og gjort klar til den anden dag. Drengen tog sig en lang formiddags lur, så jeg nåede faktisk at blive færdig med dem i ét hug! Der er både piping, franske sømme og hele pivtøjet og jeg er ret stolt over at jeg - vist nok- kunne huske det hele. Bukserne passer, er lidt lange men det gør intet så kan han bare passe dem længere. Kan ret godt lide den smalle ben model til ham. 


Stoffet er noget hør-bomulds blåt, sort og hvodstribet, købt hos Kit's modestoffer i Vanløse. Helt perfekt her til foråret og sommer.

2 kommentarer:

  1. Tak skal du have Katrine :-) Synes lidt de ligner natbukser som de ligger der, men det er heldigvis noget andet når de kommer på.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar