Sider

tirsdag den 9. april 2013

Når katten er ude... eller noget

Vi har været på familie visit fra søndag til mandag. Manden skulle fælde et træ og siden det var hjemme hos svigerforældrene tog baby E og jeg med. For første gang blev han passet af en anden end sin mor eller far, det var både overdrevet dejligt og så lidt mærkeligt at forlade ham. (Okay, manden var lige på grunden ved siden af, så han kunne opstøves hvis drengen gakkede helt ud, men alligevel.)

Så jeg fik shoppet! Faktisk blev det lidt et antiklimaks, ikke fordi jeg ikke fik købt noget, for det gjorde jeg skam, men fordi jeg åbenbart er blevet så vanvittig effektiv i forhold til butikker, at jeg var havde brugt "lidt" flere penge end planlagt da der var gået ca 1 time... og så kan man jo ligesom ikke rigtig fortsætte. -Jeg havde i min iver også glemt at få noget at spise, så jeg var pænt meget ved at gå sukkerkold, men skønt, det var det. Drengen (og farmor og farfar) hyggede sig storartet og jeg kom tilbage med ca 100% mere overskud og en udvidet garderobe og et par nye kreaprojekter, så kan det jo ikke være bedre :-)


Lidt af det tiltrængte tøj, noget afdæmpet og lidt i neon.

Lidt krea ting til besøget af en lock-outet pre teen i morgen. 
Uld/alpaca fra en udsalgskurv og noget babyfløjl til flere bukser eller noget...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar