Sider

torsdag den 25. april 2013

Nyt gulv?

Herhjemme har vi en dreng der er lidt baby frustreret. Han kan kun komme tilbage, ikke frem, til hans meget store fortrydelse. Udover et par leggings til fri bevægelse, har vi nu fået lagt et midlertidigt gulv.... Havde svoret det aldrig ville ske i min stue, men nu ligger de der - og jeg indrømmer at det bare er rarere at ligge dernede og lege med ham, og skulle der være lidt fodkoldt, er det også væk. Men det er kun midlertidigt... midlertidigt siger jeg!!




Vi sætter efterhånden en ære i at finde baby ting brugt på den blå avis. Det er godt for mennesker og miljø :-) Vi fandt alle disse måtter til 30 kr, lige nede ad gaden og en lille pige fik lidt ekstra lommepenge. Faktisk stod de til 25 kr på DBA, så vi blev helt glade for at vi ikke havde lige penge da vi fandt ud af de gik til den lille piges opsparing. 



Vi er ved at rydde op i kontoret så vi kan lave et værelse/ krog til ham, så kommer de derind og ligge... Eller måske kapitulerer jeg og det så først bliver når han har lært at kravle.

2 kommentarer:

  1. I like the idea of buying used too and saving the planet. Plus like you can make a little girls day and give her more pocket money

    SvarSlet
    Svar
    1. Exactly! We try and do it as much as possible. Also we borrow things from good friends :-)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar