Sider

mandag den 22. april 2013

Solhat

Mindstemanden mangler i den grad en solhat. Eller faktisk mangler jeg at han har en, så jeg kan tage ham med udenfor, uden at han gakker helt ud over at få sol i øjnene.

Så jeg har forsøgt mig med Elsebeth Gunthers solhat. Det gik nogenlunde, skyggen var lidt for stor til selve hovedet, så det skal der rettes op på til næste forsøg. Faren mener at den er lidt tøset, og det kan han måske have ret i. Han synes at drengen skal have en med pirat på. - jeg har faktisk fundet noget "pirat" stof med dødningenhoveder på, så det må afprøves snarest. Indtil da må han være lidt tøset med denne solhat.


Man kan måske sige at det er lige koldt nok til kun at have en solhat på i øjeblikket, selvom solen skinner. Overvejer om jeg prøve at sy hjelmen med skygge, eller om jeg bare skal give ham en lille hue på indenunder. Nogle der har erfaringer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar