Sider

tirsdag den 4. juni 2013

Dyrt fix....


Jeg har givet mig selv endnu et fix, og skal ind til Line på fredag. Og til det, behøver man jo nyt stof, her er dagens indkøb og så har jeg slet ikke vist min sending fra Stofdillen. Det er ikke det hele der skal bruges hos Line. Det ternede skal der laves shorts af, det prikkede t-shirts, og det grå med kirsebær skal jeg have et par bukser i (alt sammen på min juni-to do liste). Liberty stoffet er der en plan for, men den skal lige gennemtænkes ordentligt. 



Hvis der er nogle der bor i København, kan jeg afslører at Stof2000 på Gl Kongevej, har ombygnings udsalg og derfor 25% på alt stof. (nederste to stykker stof er derfra)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar