Sider

onsdag den 12. juni 2013

Juni to do: T - shirts

Det er lykkedes mig at nå lidt videre i en opdatering af drengens sommer gardarobe. De t-shirts, jeg viste her, har jeg fået taget et lidt bedre billede af.


Jeg har brugt DIY fra Anna, til at lave tittekant i mørkeblå rib. Den lyse t-shirt har fået en lille elefant på :-) Elsker raglan ærmer i jersey, synes man kan lave sådan nogle fine farve sammensætninger, nu skal jeg bare lære at blive lidt mere modig i mine.

Den opmærksomme læser, vil genkende stofferne fra her og her. Jeg har nemlig været i reste bunken, så føles det ekstra godt at udvide hans garderobe :-)

2 kommentarer:

  1. De er fine! Og den ene passer jo perfekt til bukserne ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, han er meget velklædt derover i vuggestuen ;-)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar