Sider

fredag den 28. juni 2013

Juni to do


Endnu et kryds på listen. Pudebetræk, det skulle egentlig have været i flertal, men i første omgang bliver det kun til en enkelt. Der er nemlig sket det at salget af vores lejlighed er gået igennem idag!! Jubiiii! Så selvom vi først skal flytte til December, er det måske ikke lige nu man skal gå igang med de helt store indretnings projekter... Nu skal vi i stedet finde ud af hvad vi skal og hvor vi skal være. Derefter kan det være der kommer en pude mere :-)



Stoffet med de fine neon fugle er fra Malika-Rosa, det er kantebåndet også som jeg har lavet tittebånd ud af. Endnu en gang driller den neon-korale sytråd, burde kyle den ud! Bagside er sort lagenlærred.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med salget!! Jeg glæder mig til at følge indretningen af jeres nye hjem. :)

    SvarSlet
  2. Tak Astrid. Vi er også ret glade efter at have haft lejligheden til salg i et år! Så vi glæder os rimelig meget!

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar