Sider

onsdag den 26. juni 2013

Junis to do

Måneden lakker mod enden og jeg er faktisk ret godt med på min liste. Der er to ting som jeg med sikkerhed ikke når/prioriterer, men det har jeg det ganske glimrende med.

Faktisk har jeg flere indlæg og færdige ting end der er dage tilbage i Juni måned. (noget er klippet, men ikke færdig syet). Så det kommer til at strække sig ind i Juli.

Men i denne omgang kan jeg vise et par bukser til mig selv (skulle sy mindst 1 par og nu er jeg på det andet, og har klippet til et tredje par).

De er lidt vilde i farve og mønster i forhold til hvad jeg er vant til. Men nøj de er dejlige at have på. Samtidig findes den meget mode rigtige mint farve i stoffet. Faktisk tror jeg også at jeg kan slippe afsted med at have dem på, på arbejde, hvis bare jeg har en hvid skjorte og nogle høje hæle på.





Mønsteret er Lines lige som de første bukser, men Line var så sød at lade mig tegne mønsteret op i en størrelse mindre, så de her passer lige lidt bedre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar