Sider

mandag den 26. august 2013

3. gang er lykkens gang


Den kjole jeg viste her, var alt alt alt for stor. Synes det nu også da jeg sad med det, men ifølge mønsteret var det en størrelse 3 år. En størrelse 3 år som hendes storesøster på 6 kunne passe.

Så 3 gang er forhåbentlig lykkens gang. For nu har jeg lavet samme kjole i str 1 år, som jeg synes ser mere rigtig ud i størrelsen. Småblomsteret babyfløjl (I luuve it), med satin skråbånd og min nye knapper fra Tyskland. Og så selvfølgelig mit nye mærke!


Mønsteret er fra Onion og dejlig nemt at gå til, især hvis man skal have lidt øvelse i at sy flæsekant mm. Jeg er stadig ikke helt venner med at sy knaphuller på min maskine, så trykknap løsningen er virkelig et hit, og jeg synes den tyrkis farve står rigtig godt til det småblomstrede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar