Sider

søndag den 11. august 2013

Svigermors trøje

Min svigermor er dygtig til at strikke! Da hun så min "Baby strik på pinde 3", spurgte hun om der var noget hun skulle strikke til mig (eller drengen er det jo). Jo for pokker, hjemmestrik kan man aldrig få for meget af! Så nu er det blevet til en fin grå morfar cardigan. Knapperne er så fine og fuldender trøjen synes jeg. Svigermor var lidt bange for om snoningerne mon ville være for tøsede, men i den grå farve synes jeg bare det ser flot ud. - Og min dreng er selvfølgelig ingen tøsedreng :-)


2 kommentarer:

  1. Meget fin og enkel. Jeg vil også strikke til min dreng, men ligene er jeg igang med en bluse til mig selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er glad for den og hun er ekstra glad for at den bliver brugt :-) Glæder mig til at se din færdige trøje. Det er jo et lidt størrere projekt.
      KH Gitte

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar