Sider

tirsdag den 24. september 2013

En stor lille overraskelse - og hvor skønt er blogland lige???


Det her lå i min postkasse idag. Astrid synes at jeg skulle prøve hendes bånd, bare fordi...Kære Astrid, hvor er det sødt af dig. Og ja jeg vil jo mægtig gerne prøve dem, har ledt efter dem uden held, så at du tænker på mig, er jeg virkelig glad for. Tak! Tak! Tak! 

Tænk at man kan kende en, uden nogen sinde at have mødt hinanden, især når man måske bor max 3 km fra hinanden :-) Det er da skønt.

Kender du ikke Astrids blog skulle du slå et smut forbi, hun laver det sejeste ting og de skønneste broderier. 

Ha en god dag derude, min startede med sådan en lille overraskelse... Hvordan startede jeres?

2 kommentarer:

  1. Hvor SKØNT!!! Jeg glæder mig til at se hvad du får ud af de fine, fine bånd.

    SvarSlet
  2. Ja er det ikke fedt! Elsker at have gode venner man ikke kender og aldrig har mødt :-)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar