Sider

tirsdag den 15. oktober 2013

Bzzz bzzz lille bi omkring

 Jeg har jo fået en overlocker og det er sørme en drøm at sy på den. Lige nu har jeg vist noget med sort og gul, men sættet er blevet udvidet lidt med en bluse mere der passer til bukserne.


Jeg har nu prøvet mig med minikreas heldragts mønster med amerikansk halslukning, der også indeholder et bluse mønster. Er ikke heeeelt tilfreds. Jeg synes at selve halsåbninger bliver for lille i åbningen, men for dyb ned på hver side af skuldrene. Samtidig bliver ribben ligesom for stiv, men det kan selvfølgelig ændre sig efter vask.



Hvilket mønster bruger I til bluser med amerikansk lukning?

6 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke kommentere på, hvordan den føles. Men den er altså virkelig fin! Jeg er tosset med den gule detalje (og er ret misundelig på din overlocker). :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det er altså en helt fantastisk maskine... Vi er ikke helt gode venner endnu, men vi er ved at være over første fase og så må det være på tide at prøve nogle forskellige sømme :-)

      Slet
  2. Meget fed, og tilslutter mig absolut misundelsen over din overlocker :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja undskyld, det er altså dejligt :-) Efter sykursus hvor jeg havde prøvet at sy på en, måtte jeg eje den.

      Slet
  3. Nuj! Den er blevet flot! Jeg har også et eller andet over for gul og striber. Så kan sagtens tilslutte mig din begejstring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har lige fundet noget neon koral rib, så skal have lavet en pige version også :-)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar