Sider

tirsdag den 1. oktober 2013

OC # 1 I see this every day


Ja, det er noget så kedeligt som min telefon, bruger den alt alt alt for meget. Selvom jeg forsøger at lade være, så tjekker jeg mine arbejdsmail dagligt, og ofte inden jeg går i seng (virkelig dårlig vane), men jeg kan godt li at være forberedt på morgendagens eventuelle udfordringer. Siden jeg ikke er morgenmenneske er det en rigtig god ting, for jeg er sløv til at komme op og ud af døren og derfor ofte ikke den første på kontoret ;-)

5 kommentarer:

  1. Åh, hvor jeg dog kender det! Jeg forsøger at lade være, men den er bare ved at blive en større og større del af min hverdag fordi der er så mange nødvendige (for det er de da, ikke?) funktioner på den

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hvordan skal man dog ellers kunne følge med i alle de skønne blogs rundt omkring :-)

      Slet
  2. Ja, hvem bruger ikke efterhånden telefonen til alt...? Og det er jo smart!!! Men måske også en stress-faktor, at man altid er online.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har slået mailen fra, så jeg aktivt skal ind og hente dem ned. Det hjælper lidt at den ikke ligger og bimler hele tiden.

      Slet
    2. Det har jeg efterhånden også gjort både med arbejdsmail, privat mail, instagram, facebook.... puha ;o)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar