Sider

tirsdag den 26. november 2013

mere tøj til min dreng - Sy til din baby # 15


Tror jeg er ved at være der på bukser, nu mangler jeg bare overdelene. Men nu er arbejdsbyrden ved at lette lidt og efter et møde mandag aften hvor en en kollega og jeg stod som arrangør, er jeg mere blot aktiv deltager på de næste møder og der bliver derfor lidt tid til overs til kreative ting -krydser fingre. (og ja, jeg har også forberedt blogindlæg i weekenden :-))


Bukserne er syet i sort babyfløjl, med ternet lommefoer og piping, mønsteret er et modificeret posebuks mønster fra Minikrea, jeg kan bedre lide smallere ben og en linning, så jeg har hugget en hæl og klippet en tå. Babyfløjl har helt klart den fordel at det "slet ikke" tiltrækker støv og det er "lige" til at børste af, så herover afsløres det at vi ikke liiiige har fået støvsuget. -Og for at snakke om noget helt andet, er jeg så den eneste der synes at man kan mærke vinteren på hastighed af skidt ophobningen i hjemmet???

*****
I am almost there, at least with the number of pants in my boys wardrobe. After having planned and held a number of evening meetings, I now only need to actively participate the evening meetings the next couple of weeks, making some time for creativity and filling up the wardrobe with shirts.


4 kommentarer:

  1. Ej, hvor er han altså nuttet på vej op i grydeskuffen ;-) Jeg synes det er et skønt par bukser og som altid rammer du plet med få, velvalgte detaljer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hans ynglings beskæftigelse… den gryde og så stemple lågene fra vores bodum termokopper er der timevis af underholdning i :-)

      Slet
  2. Sikke lækre bukser. Ja, de babyfløjl er så fint, men temmelig upraktisk - med mindre man ingen støv har selvfølgelig ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lidt noget rod med alt det støv, de tager ligesom lidt fokus fra bukserne :-)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar