Sider

lørdag den 16. november 2013

Sy til din baby - elefant # 11


Eeeelsker elefanter, så da jeg fandt det her hos stofkiosken var jeg solgt. Det er meningen jeg skal lave en bluse til også, så der er et helt natsæt. Men lige nu er jeg ramt af en temmelig stor arbejdsbyrde der vare et par uger endnu, så det har lidt lange udsigter (altså det er ikke blevet til meget i denne uge og næste uge ser også lidt sort ud på kreafronten). Så indtil da, vil jeg vise de fine elefanter frem i en enkelt leggings version.

******
I am taking a hit on my work-life balance and my creativity time is very limited. These leggings are supposed to be part of a PJ, but until the balance shifts, you can enjoy the cute elephants :-)

2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det sødt det sæt. Glæder mig til at se blusen også - det bliver vildt godt!

    SvarSlet
  2. Det håber jeg og jeg håber jeg snart har tid til at lave overdelen også :-)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar