Sider

tirsdag den 10. december 2013

Kæde blad

Til blogtræffet i Køge, fik vi  Alt om Håndarbejde i vores goodie bag. I det blad var der mønsteret på den grå sweater. Jeg var dog et kvaj og fik smidt bladet væk, heldigvis kom Linette mig til undsætning. Men jeg havde ikke smidt bladet væk, jeg havde bare lagt det et sikkert sted (nede hos Line på syskolen). Så nu havde jeg to blade.  Karen havde ikke noget blad og ville gerne sy en sweater magen til den grå til hendes søn. Siden jeg faktisk havde broderet en lille overraskelse til Karen, så sendte jeg hende det ekstra blad og den lille gave. Så tak til Linette for at redde mig og for at jeg kunne sende et videre til Karen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar