Sider

lørdag den 7. december 2013

Quiltet nederdel

På syskolen for efterhånden to uger siden syede jeg denne nederdel. 

Stoffet er fra stofdepotet, virkelig lækkert og perfekt her til vinter. Mønsteret er vist et onion mønster, men jeg vil nok bruge et mønster der er beregnet til stræk stof næste gang, for denne her skulle have haft lynlås i, og så ville den have været lidt stor i taljen. I stedet syede jeg en elastik i og det fungerer, men det blev ikke så pænt ved liningen, jeg endte nemlig med at sy over indsnittet.


*****
The other week at sewing class I made this skirt. The fabric is from stofdepotet, really nice and perfect for the winter. I used a pattern for fabric without stretch, and if I were to make another I would find a pattern made for stretch fabric.

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er den lækker!!! Ih altså hvor er det træls at jeg ikke bliver informeret om nye indlæg fra dig :(
    Så TAK fordi du kommenterer hos mig så jeg bliver husket på at kigge forbi dig :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie :-) Jeg tror nogen gange man for trykket på et eller andet i blog lovin, jeg har i hvert falde også nogle hvor jeg ikke ser deres nye indlæg. Kunsten er så nu at finde ud af hvordan man fikser det :-)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar