Sider

onsdag den 5. februar 2014

12 months of knitting - mine planlagte projekter

Til Cecilies udfordring, har jeg fundet et par opskrifter som jeg længe gerne har ville lave, men ikke helt vidst hvornår og til hvem. Så hvilken bedre anledning, end 12 months of knitting?


For laaaaang tid siden købte jeg et hæfte fra Navia (nr 15, hvis du skulle blive inspireret). Det er fyldt med skønne skønne sager og NU skal det være.


Februar
Jeg har strikket et hav af veste, måske kan en body bruges som vest. Især når babyerne er helt små og vestene kan krybe op. Er i gang, skal bare lidt finde en modtager...


Marts
Er den ikke for skøn? Opskriften starter fra str 2 år, så jeg skal lige beslutte mig for hvem der skal strikkes til, men for filan da jeg synes den er lækker.


Og måske April? Ved ikke helt, om den måske skal gemmes til vi nærmer os vintermånederne, for den er jo til mig selv. 

4 kommentarer:

  1. April er da også en sød en til sommer! Tror da jeg vil kidnappe en kopi af den, ved lejlighed... Den er såååå flot!
    Den fra forsiden, sker der noget ved at have en reserve liggende, den kan vel laves af en rest!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Mille, du skal være velkommen til at låne hæftet :-) Måske du har ret med den der undertrøje, jeg tænker over det…

      Slet
  2. Ja, jeg er altså enig med Mille! Du skal da have april-modellen på til sommer. Den er virkelig fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er fin, men måske den mere skal være en vinter undertrøje….Tænker jeg.. måske :-)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar