Sider

onsdag den 5. februar 2014

12 months of knitting

Ja, der gik alligevel lidt længere tid end jeg havde planlagt siden sidste indlæg… men sådan er det vel bare når man har et lille barn og et nyt hjem, tænker jeg?

Nå, men jeg har faktisk nået at lave en lille smule kreativt, blandt andet har jeg været på syskolen (dog uden at blive helt færdig, men h o l d  n u  o p hvor var det tiltrængt). Det er også lykkedes mig at strikke en dejlig vest til min søn. Det er efterhånden noget tid siden jeg viste den på instagram, men her er et par billeder af den på.  Bedre sent end aldrig viser jeg nu mit januar indlæg til 12 months of knitting.

Model: Vest med ribkanter, fra All you knit is love (dejlig dejlig julegave)
Str 18 mdr
Forbrug: 2 (1 1/2) nøgler alpaca silk fra Drops 



*****
Bette late than never… My January project for 12 months of knitting. A small vest for my baby boy, knitted in a pattern from the book "all you knit is love" in alpaca silk from Drops. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet lækker. Det er imponerende, at du har nået det ved siden af alt det andet, du har travlt med i øjeblikket!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er virkelig dejligt at høre, for nu er jeg begyndt at have syning på hjerne 24-7…. synes ikke jeg når noget som helst. Så dejligt at nogen er imponeret!!

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar