Sider

onsdag den 9. juli 2014

Stem på din favorit! #10påtværs

Nu har vi samlet alle bidragene i broderikonkurrencen #10påtværs og det betyder, at vi nu har brug for din hjælp. Du skal nemlig stemme på din favorit, så vi kan kåre en vinder, som vil vinde æren og ikke mindst en lækker broderipakke.

Du stemmer ved at skrive en kommentar herunder. Du skriver blot tallet på det mønster og design, du bedst kan lide. Du kan stemme én gang og på ét bidrag, men du kan stemme både hos Rock& Roll HausFrau og her hos mig. 

Nummer 1



Nummer 2





Nummer 3



Nummer 4
Christina, @fruwelling




Nummer 5
Christina, @fruwelling


Nummer 6
Christina, @fruwelling



Nummer 7




Nummer 8
Isabell, @isabellchrista



Nummer 9
Jonna, @jonnabyback


Nummer 10



Nummer 11




Nummer 12




Nummer 13



Nummer 14




Nummer 15




Nummer 16




Nummer 17
Lise, @frknicolaisen




Nummer 18
Lise, @frknicolaisen



Nummer 19
Lise, @frknicolaisen




Stem på din favorit frem til den 19. juli!



38 kommentarer:

  1. Nr. 7 - jeg elsker frøer ;o)

    SvarSlet
  2. Vild med instrumenter, Mumi My, Minions, frøer, giraffer, pingviner, månemænd, flyvemaskiner, biler, tog, blæksprutter, havfruer, æbler, insekter, sløjfer, ugler, traktorer, teletubbies, robotmænd, ugler - og ja, dem alle sammen! ♥

    SvarSlet
  3. Det er da altid noget, jeg kan få lov til at stemme to gange! 2. stemme går til Nr. 15

    SvarSlet
  4. Hold nu op, hvor er der bare mange fine bud!! Det er jo nærmest umuligt at vælge kun en.
    Min stemme lander på nr 7. Den er bare for herlig, den frø!!!

    SvarSlet
  5. Den lille, frække frø. Altså nr. 7.

    SvarSlet
  6. Den lille robot i nr 4. er bare så fin

    SvarSlet
  7. Jeg stemmer på nr. 15 :)

    SvarSlet
  8. Åh, det er svært. Nr. 15

    SvarSlet
  9. Jeg stemmer på nr. 7, den er så sød :)

    SvarSlet
  10. Nummer 7 får min stemme. Er vild med dets udtryk.

    SvarSlet
  11. Jeg stemmer på nummer 1 med teletubbies.

    SvarSlet
  12. Nr. 7 - Skønt at den kan varieres :)

    SvarSlet
  13. Sikke mange fine forslag. Det er svært at vælge. Jeg tror nu alligevel jeg vil stemme på nr. 1 :-)

    SvarSlet
  14. Nummer 7 - da alle da må elske sådan en grøn lille frø.

    SvarSlet
  15. Var lige ved at istemme koret med nr. 7, men da jeg er totalt mummi fan er jeg nødt til at stemme på Lille My nr. 12 :)

    SvarSlet
  16. Åh, men alle de fantastiske gode bud, synes jeg det er virkelig svært...har næsten overvejet ikke at stemme, fordi jeg ikke kan vælge. Men det er jo også fjollet, så her får nr. 7 min stemme:-)

    SvarSlet
  17. Nummer 7 er jo vildt fiin - men da den allerede har fået en masse stemmer nu, så er jeg jo næsten nødt til at give nummer 15 min stemme, for det er da også nogle knaldlækre motiver!!!

    SvarSlet
  18. Det er svært at vælge, der er så mange fine, men min stemme går til nr 6 :-)

    SvarSlet
  19. ...og her går min anden stemme til nummer 7.

    SvarSlet
  20. Min stemme går til nr. 15

    Marianne
    mac@jir.dk

    SvarSlet
  21. Er sen på den , men stemmer på nr 15

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar