Sider

torsdag den 19. februar 2015

Pusle clutch



I tirsdags havde jeg min sidste dag nede i Lines kælder. Oskar er og bliver, ikke den store sover, og slet ikke, hvis han ikke har sin barnevogn, så det var begyndt at være lidt synd for ham at tage ham med. Han understregede, at det var den rigtige beslutning at stoppe, ved slet ikke at sove og tilsidst være ulykkelig og overtræt, så selvom det var trist, så er det ikke svært, når man ved det er den rette beslutning. - og jeg kan jo altid tage mig et fredagsfix i ny og næ.  Der ligger flere ting, jeg har lavet ved Line og ved en fælles sydag med de skønne blogdamer, Linette, Linda og Christina og venter på at blive vist frem. Som I måske kan fornemme på billedet, er det ikke altid jeg får sadlet samme dag jeg skal ride og dette billede har ligget i kameraet en god rum tid :-) 


Men ta daaaa, en pusle clutch. Svagt modificeret fra Lines version, hvor der er fastgjort et gjordbånd med et klikspænde, i stedet for den strop jeg har lavet. Den passer perfekt til lige at have en ble, vådservietter og håndsprit & creme med. Mesh, velcro, foldeelastik og vådligger lagen er købt hos Line, men mener hun sagde at Mesh'en kan købes i Stof2000, resten burde være til at finde hvis man vil lade sig inspirerer af Lines mønster.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin :-) Sneen giver i det mindste et super godt lys til fotografering ;-) Jeg æælsker også Lines syskole så jeg kan godt forstå det er lidt vemodigt at måtte stoppe. Jeg glæder mig til at se de andre ting du har lavet hos hende :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fin!! Lækkert med plads til bleer osv, selvom den ikke er så stor!

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar