Sider

søndag den 1. marts 2015

One womans trash


is another ones treasure.




Til sydagen med Linette, Linda og Christina havde de andre taget en masse af deres rester med. Det er altså et fantastisk koncept. Resterne blev lagt på bordet og var til fri afbenyttelse. Flere af stykkerne var store nok til at sy til både Elliot og Oskar. Jeg havde egentlig en masse andre planer, men de fine stoffer lå lige der midt på bordet og lokkede.

2 bluser til den store og et par leggings til den lille. Og så ligger der noget med nogle brandmænd og en lille bitte rest med nogle virkelig søde elefanter og venter på at jeg for gjort noget ved dem. Stykket med elefanter er så småt at det nok kræver min opmærksomhed lige nu, hvis det skal blive til andet end blot et skulder stykke, så det kræver lidt opfindsomhed.

Næste gang vi skal mødes skal det være uden baby for midt vedkommende og med mine rester (kunne ikke slæbe på mere når barnevogn og baby også skulle med). Det er en virkelig fed måde at bruge sit stof op og man kan prøve noget man ikke ellers ville kaste sig over. Så den ide er hermed givet videre.

Og en anden ting.. så skal jeg også næste gang starte min overlock af ribben i siden eller dække sømmen for det skærer i mine øjne at man kan se slutningen. note to self


2 kommentarer:

  1. Det er virkelig nogen fine ting du fik ud af resterne. Jeg er også super glad for de tre bluser jeg fik lavet til vores lille fætter. Slut med stofspild :)
    Jeg starter også (næsten) altid med overlock sømmen i siden eller ved raglanærmet. Det genere nemlig også mit øje med start/slut samlingen.

    Kh. Linette

    SvarSlet
  2. Så fint, vil så gerne med næste gang og er sikker på jeg godt jan finde lidt til reste bordet;)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar