Sider

mandag den 4. marts 2013

Prøve stjernefant

I weekenden modtog jeg mønsteret på Frk Tyrkis fine stjernefant. I aften har jeg syet en prøve version. Så derfor er den uden øjne.

Christine har lavet en udførlig DIY. Det er dog alligevel lykkedes mig at glemme en syning, så øret står helt rigtigt, og måske skal jeg have mine skolepenge tilbage for de små sting jeg har lukket den med, men hey, det er jo hele pointen med en prøvemodel :-) Jeg har ændret en lille smule, idet jeg har brugt anorak snor til hale (kun som en service til lillemanden der elsker at komme den slags ender i munden). Samtidig har jeg bundet nogle små glasperler på en snor og lagt dem i benene for at give den en lille smule tyngde.



Jeg glæder mig til at sy flere elefanter, synes de er en perfekt lille gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at skrive til mig, jeg sætter pris på hver enkelt kommentar